Berti & Alkala

Berti & Alkala
Amics per sempre

lunes, 30 de marzo de 2009

Una nit plujosa

Hola cuco, t'estic escrivint aquesta nit, quan esta plovent i el soroll de la pluja re sona sobre la teulada de metal ica de la nostra nova caseta.Ja se que he deixat passar massa temps una altra vegada per escriure, però ja saps que jo sempre soc igual,inconstant, però que l'hi farem, soc així!!!!!Avui m'ha vingut a veure a l'oficina en Nicola, el pare d'en Francesco i com no, hem parlat de tu.No et pots imaginar com hem sento d'orgull os quan la gent hem diu lo collonut que ets i quan hem diuen que a les seves cases parlen amb els seus fills de tu, del record preciós que els has deixat.Jo amb falsa modèstia, ho haig de reconèixer, els dic que hauria sigut el mateix si haguessis sigut qualsevol altre xiquet com tu. Peró no, cuco, ho veig en ells que no, que de veritat lo que m'estan deien, es que ets un ser especial, que els has deixat una impronta imborrable a tots. I la veritat, per que no haig de dir, l'orgull hem vessa per tots els poros de la meva pell .Be fill, ja has complert el 17 anys, el dia 13 de març. La mama i jo, no sabíem ben be com ho afrontaríem, si tornar a celebrar-ho com l'any passat, amb tots els teus amics i familiars o be fer una celebració els dos sols. Al final varem decidir de fer una cosa intima ja que van considerar que lo de l'any passat va ser preciós, però la carrega emotiva per als teus amics i amigues va ser massa forta i tornar a fer-los sentir tot allò, van creure que no era adequat.Segur que cadascun d'ells ho va celebrar a la seva manera, n'estic convençut i segur que tu vas estar en cadascun d'ells. També t'haig de dir que he tingut una alegria molt gran, quan he vist que la teva germana Paula ha entrat al blog i ha deixat un comentari. Espero que ho continuí fent tot sovint, es el seu blog també. Bé fill et deixo per que estic escrivint amb les ulleres progressives i la veritat es que no acabo d'adaptar-me a elles i hem fa mal la vista. Ho deixo per a mes endavant, te ho prometo.....

6 comentarios:

marina noguer dijo...

Estimats Amics:
Imagino el que vau viure de nou!
un altre any per poder celebrar que aquesta vegada en feia 17, que havieu tingut la sort de tenir, EL NEN ,aixís tenieu ,"la parelleta", peró ja rés pot ser igual , doncs aquell "príncep" que aquell bon dia vau tenir...de cop , sense esperar ho , se n va...

Em tornat a ca n eva, vosatrus no heu
pogut estar amb nosaltres, per el que sigui, peró VOS PORTEM EN EL NOSTRE COR...VOS RECORDEM.
UN PETÓ MOLT FORT...marina esteve

Anónimo dijo...

EStimats amics,

Ja fa dos trobades que no veniu i jo us trobo a faltar, des de que teniu "la casita pequeñita en Canadà" no hi ha qui us vegi.

Aquest cap de setmana tot i que tancats per la pluja em estat be

Una abraçada molt forta, us estimem!

Abel i Montse

Anónimo dijo...

BUENO CUCO COM ET DIU EL PAPA ,AQUI FA MAL TEMPS I JO HE DE MARXAR A TREBALLAR ,AQUESTS ALEMANS NO DESCANSEN MAI,RES ULTIMAMENT ESTIC MES PENSATIVA QUE MAI,PERO SUPOSO QUE ES PER QUE HA PASSAT EL TEU CUMPLE I JA SAPROPA EL MEU I BUENO JA SAPS QUE PER MI ES MOLT IMPORTANT LA FOTO AMB TU DELS MEUS CUMPLES,PERO BUENO RES NOMES DONARTE LES GRACIES PER FERME COMPANYIA TOTS ELS DIES I NO DEIXARME SOLA,ESPERO PODER ESCRIURET PRONTE ENCARA QUE EM COSTA BASTANT,PERO BUENO,BSITOS VIDA

Anónimo dijo...

Familia, no sabia del vostre blog. Només enviar-vos un peto molt fort i una abraçada plena d,amor. Trobo a faltar els comentaris de la Griselda cap al "Sergi", JE JE amor de madre. Fins molt aviat Petons de la Dolors ,mama del Sergi, de la princeseta Gemma i de l,Aina.

Anónimo dijo...

hola germanet meu,tinc la plorera aflorida avui no se per que ,pero bueno,me fet un quadro super xulo amb la nostra ultima foto del meu cumple i ja saps que sempre la porto dins a la maleta de ma,alli on he estat jo que ultimament es a bastants llocs, estas tu amb mi,ja saps que tot el que els meus ulls veuen, sempre tenen una referencia envers a tu.A vegades penso que em deus dir que pesada ets magermana,pero dono gracies de poder sentir-te tant prop meu,gracies per ajudar-me a seguir endavant,gracies per tot.T'estimo i deixo de escriure per que les llagrimes no em deixen saber el que estic posant.T'estimo i ets lo millor que m'ha passat a la meva vida

Anónimo dijo...

No t'aquivoques al dir que cadascú ho vam celebrar, jo al menys vaig enjega una espelma!
i bé, ara ja crec que tots em aprés a recordar a albert amb un somriure, perqué es el unic que mos treia!
EL segur es que sempre astira al meu cor i al de tots.

Estem amb tu!!

Llorenç

DEL TEU AMIC LLORENS

DEL TEU AMIC LLORENS
2 MESOS DESPRES DE LA TEVA PARTIDA

Albert i el seu cosí Marc

Albert i el seu cosí Marc
Fires d'Amposta

Albert i el seu cosí Juan Martí

Albert i el seu cosí Juan Martí
Amb la copa d'europa del Barça any 2005