Berti & Alkala

Berti & Alkala
Amics per sempre

viernes, 16 de octubre de 2009

Del teu gran amic LLorens

Cuco, vull transcriure, amb el seu permis, aquest escrit que va deixar Llorens al seu blog, per que hem demostra una vegada mes el que t'arriben a estimar els teus amics; n'estic orgullos!!!!!!

"Podria fer la tipica renovació, pero no, nou fare, per que lo que sento no se pot ascriure. Lo que puc dir es que persones com tu, te marquen tota una vida, i ho asseguro que tu me las marcat i mol.Per que estic segur que del meu cap, no ten aniras mai de la vida. I que als meus fills i nets, los asplicare qui erets tu i lo que vas significar.Per que los records en tu los tinc mol presents i mol ben guardats dins meu.Son records de tota manera, bons,dolents,impresionants.....Per que en tu, nai passat moltes... i es l'unic quem queda de tu !! Perque estos fets te marquen la vida, perque ia res es lo mateix sense tu, perque ojalá res de tot aixo agues passat i avui fes una renovació com un atra...Pero a la vida a vegades tenen que passar estes coses i no se pot fer res. L'unic que podem fer es tirar aban i astá orgullos de pugue haver sigut amic teu, tira aban i pensa que sempre tindrem algú alla dal que mos cuidara i mos protegira. Pero tinc lo consol de que se queastas alla dal miranmos, ptoteginmos, cuidanmos, ascoltanmos cuan parlem totsols...Se que tinc algu alla dal!!!!!
L'unic que se ,esque mai t'oblidaré, mai oblidaré els moments en tu. Perque los matins a casa meua, les tardes a la pista, a la piscina, al camp, al teu, al de Manel.......Mai,mai u olvidaré! Perque estos muments los tinc guardats i mol bé!
Perqué vas se una persona mol important i u siras tota la puta vida!!!

Berti, Mai t'olbidarem !!!

7 comentarios:

MARINA. dijo...

GRISELDA , COM A MARE HAS DE ESTAR TANT CONTENTA QUE EL TEU FILL TINGUÈS AMICS COM EN LLORENS...
SEMPRE HENS HAS PARLAT DE LO MACOS I COM T ´ESTIMEN ES SEUS AMICS ...
soc la mare d ´en marc ...i els hi diria a aquests amics "NO SABEU LO FELIÇ , QUE FEU A L ´ALBERTO I LA GRISELDA. SENSE CONÈIXER VOS , PUC SABER COM SOU" , sabeu? jo també tenia un fill ..
MARC , també em va deixar , amb accident de moto,
nomès va poder disfrutar- la una setmana...
i m ´haguès agradat .......

millor no parlar més...només dir - vos .
que NOMÉS HI HA UN AMIC D ´EN MARC ..
QUE EM PARLA...
5 o 6 amb saluden ...
i millor no dir mès...
però estic dolguda ...
PETONS , LLORENS ....NO CAMBIIS MAI!
Marina .

PAULA dijo...

I JO COM A GERMNA ESTIC SUPER ORGULLOSA DE SABE QUE MON GERMA VA SER UN NEN SUPER FELIÇ I QUE TOTHOM SEL ESTIMAVA MOLTISSIM,NOMES PER AIXO EM SENTO ORGULLOSSSIMA PEL MEU PEQUE QUE SEMPRE ESTARA AL MEU COSTAT: T'ESTIMO BERTITO I ET TROBO MOLT A FALTA MUAAAAAAAAAAAA VIDA MEVA

MARTA dijo...

He arribat al blog del vostre fill Albert a través el blog d ' en Marc (de la Marina).Pels escrits, sé que tenia quinze anys i anava en moto quan va deixar aquest món ...com el meu fill David.
L' amor i la intensitat que el recorden els seus amics es veu en aquest escrit d' en Llorens.És tan gran el que sent ,que taspassa la pantalla i em fa emocionar.
Teniu un amic vosaltres també, pares.

Un petó.

Brígida dijo...

He arribat aquest blog tant bonic i ple d'amor, al veure que us havieu unit al blog del meu germanet.

Que bonic aquest escrit, transmet tendresa i amor, l'amor de l'amistat... i és tant agradable sentir dins nostre que els nostres estimats que han marxat tan aviat, han deixat una bona petjada al cor de molts...
Com diu la Paula, ens sentim orgullosos com a germans, com a pares, com a familiars... però quan es reafirma constantment que moltes persones se'ls han estimat i se'ls continuen estimat i recordant, RECONFORTA, i a mi, em dona una mica més de pau.

Petonicos dolços per tots!

Brígida

Brígida dijo...

Que bonic el somriure del vostre fill, el teu germà... és sincer, i omple d'harmonia a qualsevol que el pugui mirar...
Em fa pensar tant amb el somriure del meu germanet, que sempre que puc, entro al blog, per poder-lo veure i omplir-me d'energia!!
i avui, és un dels dies que ho he necessitat amb tot el meu cor...

Petonicos dolços, i una abraçada mimosa per tots!!

Brígida

P.D. Paula, si en algun moment et ve de gust contectar amb mi, et deixo aquí al meu e-mail
brigidarour@gmail.com
Petons guapíssima.

Antonio dijo...

Tu hijo ALbert tiene la nariz igual de chata que Diego, jejeje.

Espero volver a veros pronto amigos.

Os mando muchos besitos.
Antonio

Rache dijo...

Albert, Griselda i Paula. Os agraeixo moltisim com m'hagueu acollit a casa vostra. A sigut un cap de setmana molt maco. M'ha agradat molt coneixer-vos i m'hagues encantat de tot cor poder haber conegut a Berti. Sou unes grans persones. Ademirables i respectables. GRACIES! (disculpeu les faltes!).

DEL TEU AMIC LLORENS

DEL TEU AMIC LLORENS
2 MESOS DESPRES DE LA TEVA PARTIDA

Albert i el seu cosí Marc

Albert i el seu cosí Marc
Fires d'Amposta

Albert i el seu cosí Juan Martí

Albert i el seu cosí Juan Martí
Amb la copa d'europa del Barça any 2005