Berti & Alkala

Berti & Alkala
Amics per sempre

miércoles, 3 de diciembre de 2008

Dia Solitario

Un dia tan solitario.......
Y es mio
El dia más solitario de mi vida,
Un dia tan solitario, deberia estar prohibido.
Este es un dia que no puedo soportar.
El dia más solitario de mi vida,
El dia más solitario de mi vida,
Un dia tan solitario, no deberia existir.
Esto es un dia que nunca extrañare
Un dia tan solitario,
Y es mio
El dia más solitario de mi vida.
Y si tu vas, quiero ir contigo.
Y si tu mueres, quiero morir contigo.
Tomar tu mano y alejarme caminando
El dia más solitario de mi vida
El dia más solitario de mi vida
El dia más solitario de mi vida
Un dia tan solitario,
Y es mio
Es un dia que me alegro de haber sobrevivido

1 comentario:

MARINA. dijo...

un petò ben fort desde CADAQUÈS,amics, de viatge.
No hi ha dia que no parlem de vosaltres, i els nostres estimats fills...
tenien tan en comù...
VOS ENVIEM FORÇA I LLUM ,QUE PODRIEM DIR CASI NO LA TENIM ,PERÒ ,ESTIMATS! SEGUIREM EL CAMÌ, AMB DOLOR, PERÒ, SEMPRE AMB, ELLS, DINS EL COR..

DEL TEU AMIC LLORENS

DEL TEU AMIC LLORENS
2 MESOS DESPRES DE LA TEVA PARTIDA

Albert i el seu cosí Marc

Albert i el seu cosí Marc
Fires d'Amposta

Albert i el seu cosí Juan Martí

Albert i el seu cosí Juan Martí
Amb la copa d'europa del Barça any 2005