Berti & Alkala

Berti & Alkala
Amics per sempre

domingo, 26 de octubre de 2008

Ahir va ser la confirmació de la teva cosina Elisabet i la mama i jo hi vam anar. En un principi no vaig pensar en res mes que acompanyar i gaudir amb la família del acte en si. Però quant era dintre de l'esglesia i escoltava als mossèns en les seves homilies i quan veia als nois i noies d'en peus escoltant, vaig pensar amb tu Albert. Vaig recordar quan tu anaves a la catequesis i que la mama en contava lo molt seriosament que teu emprenies; a mi sempre en va sobtar que li donessis tanta importància a la confirmació, jo m'imaginava que allò no feia amb tu, que passaves d'aquestes coses; però no , la mama hem deia que no volies faltar a les classes, que hi anaves a gust. A mi hem sorprenia, però devia ser perquè jo , ja saps que no hi crec massa amb tot això.Peró la mama en contava que li havia dit el mossèn que quan anaves a la catequesis, no paraves de preguntar coses i que et veia molt interessat. Bè dons m'entre s'anava desa-rotllant la confirmació,en va vindre al cap que tu no vas poder estar físicament a la teva, amb tots el teus amics i amigues i hem vaig sentir molt malament, hem van entrar ganes de plorar, pensant que allò era una de les tantes coses que t'estaves perdent. Però ara recordant com va ser la confirmació de la teva "quinta", se que no te la vas perdre, se que estaves allí, tots estaven amb tu, tots et portàvem dintre del cor, amb el seu pensament, tots sentien la teva presencia, les teves amigues i amics, les que us donaven la catequesis, el nou mossèn que solament et coneixia del que li havien contat de tu i tota la gent que assistia al acte, tots ..tots sabien que estaves present. Tant es axis Albert, que a la foto de tots els que es van confirmar aquell any, estàs tu, això si amb roba del futbol, pos es veu que no vas tenir temps de canviar-te, però aportant aquest somriure tan meravellós que tens. I ara escrivint això ploro, però ploro per que hem sento ple d'orgull; estic orgullós de tenir un fill que deixa empremta a tot el mon, a tots el que el coneixen, inclòs als que no el coneixen personalment però que n'han sentit parlar per els que sí el coneixen. De moment aquest sentiment d'orgull no pot apagar la falta de la teva presencia física, però poc a poc hem va fent sentir millor, per que cada cop mes, me'n adono de lo fantàstic que ets i de l'impronta que estàs deixant en aquest mon; en cert sentit hem fas enveja, per que la gran majoria de nosaltres passarem per aquí sense deixar aquest sentiment d'amor que tu estàs deixant.( com es nota que soc el teu pare, tet.......)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ola, soc una amiga d'albert.
Comensaré dient ir que sempre el tinc present en tot moment, sempre. Ell era una gran persona, com ell n'hi havien poques. Mai ens podia veure tristos, sempre aconseguia trauremos el somriure, amb les seues bromes, amb tot el que feia. Vam passar moltes estones junts a l' escola, a la pista del riu quan erem una mica mes menudets, després a l'institut, on vam comensar a sortir una mica més, de nit als aniversaris, sempre teniem una excusa.
La veritat es que tinc molts records d'ell, que tots tenen una cosa en comú, son bons!!

Cada vegada que surto de festa, penso, si Albert estès aqui...
Després un sentiment de rabia m'envaeix, m'entren ganes de plora, però llabors es quan penso el que vosaltres ens vau di, que ell vivia una mica dins de nosaltres i que si xalavem ell xalava, i si estavem tristos/es ell també ho estava! Per això intento somriure semrpe i divertir-me tot el que puc, perquè se que és l'única manera de que ell estigui bé.
Ara que ja se m'han començat a secar les llàgrimes em vaig despedin.

albert sempre estiràs dins de mi! t'anlloro!!
adeu, una abraçada molt forta!!

Anónimo dijo...

cada minut cada ora cada dia tanlloro més!!
me fas molta falta albert!

Anna dijo...

El Berti segueix deixant una emprenta molt i molt forta no sols pel que va fer, sino a traves de vosaltres que sou un exemple per a molts de nosaltres...
Seguiu caminant perquè darrera venim altres pares...
Us estimem!
anna

DEL TEU AMIC LLORENS

DEL TEU AMIC LLORENS
2 MESOS DESPRES DE LA TEVA PARTIDA

Albert i el seu cosí Marc

Albert i el seu cosí Marc
Fires d'Amposta

Albert i el seu cosí Juan Martí

Albert i el seu cosí Juan Martí
Amb la copa d'europa del Barça any 2005